Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@degroenebabywinkel.nl. Na ontvangst van de mail zullen we bevestigen dat we deze ontvangen hebben.

Na het ontvangen van een klacht proberen wij zo snel mogelijk, doch binnen uiterlijk tien (10) werkdagen te reageren op de klacht. Mocht het gebeuren dat wij niet binnen deze termijn inhoudelijk op de klacht kunnen reageren, dan zullen wij dit via mail laten weten en daarbij een indicatie geven van de termijn waarbinnen wij wel met een gedegen reactie kunnen komen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van www.degroenebabywinkel.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.1/10 gebaseerd op 7 reviews.

X